Isnin, Ogos 24, 2015

[Kini Terbongkar !!!!] Anggur Muscadine Rahsia Kehebatan Vivix Hingga Pesakit Kanser Boleh Sembuh

Mungkin korang tertanya-tanya kenapa Vivix ni hot sangat sampai ada 29 kebaikan kan? Hebat tang mana Vivix ni ya? Antara punca kehebatan Vivix adalah kandungan yang terdapat di dalam nya. Hari ni SH bercadang untuk kupas mengenai salah satu bahan Vivix iaitu Anggur Muscadine yang menjadi rahsia kehebatan Vivix selama ini.


Kehebatan Anggur Muscadine


Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom (anggur biasa mempunyai 19 kromosom sahaja), dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan , fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

Saiz daripada anggur muscadine adalah sebesar bola golf. Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik dan cahaya matahari yang kuat menjadikan anggur muscadine mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Ini membuatkan ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan kepada kita.

Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom, yang mana ahli sains percaya kelebihan kromosom ini telah mengukuhkan profil polyphenolnya yang berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan.

Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.




Selepas dilakukan kaji selidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenalpasti. Seterusnya kumpulan ini, bersama dengan ahli sains dari Universiti Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan.




Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat di dalam vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampautulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular vivix

Tak Kenal Maka Tak Cinta


Selepas membaca entri ini, anda sedikit sebanyak sudah tentu lebih mengenali Vivix. Jika sebelum ini anda mungkin tertanya-tanya tentang kandungan Vivix, so hari ini SH sudahpun membongkarkannya. Tak kenal maka tak cinta kan, dah kenal ni baru lah mula rasa cinta pada vivix tu berputik, betul tak?

Di Mana Anda Boleh Dapatkan Vivix


Ok, kalau korang dah jatuh cinta dengan Vivix ni dan berminat sangat nak mendapatkannya, boleh Sms/ whatsapp SH di no 0127247497. Untuk pengetahuan korang, bulan ini kita ada offer yang menarik sekali khusus untuk peminat tegar Vivix. Kalau nak tau offernya, korang boleh tengok gambar di bawah ni k.


So, jangan tunggu lama-lama, cepat dapatkan Vivix sementara Promo Vivix masih sah.

Bye.


#syireenhalim (SH)

ig : syireenhalim
fb : syireen amerlim
cod : bandar Melaka
pos : seluruh Malaysia




0 comments:

Catat Ulasan